خرید توالت ایرانی

راهنمای خرید توالت ایرانی

سرویس بهداشتی‌ها باید تمیزترین مکان هر منزل باشند؛ بنابراین استفاده از مصالح و لوازم با کیفیت و دوام در ساخت این قسمت از خانه اهمیت زیادی دارد. در این صورت تمیز کردن آن‌ها راحت‌تر است؛ یکی از مهم‌ترین لازم سرویس بهداشتی، توالت است که در انواع مختلف توالت ایرانی، فرنگی و توالت والهنگ تولید می‌گردند. این محصولات در رنگ‌ها، مدل و سایزهای متفاوت و متنوعی تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند؛ به عنوان مثال سنگ توالت ایرانی مشکی به صورت فانتزی یکی از انتخاب‌های برخی از مشتریان برای خرید توالت است.

خرید توالت ایرانی

آشنایی با انواع توالت ایرانی

انواع مدل‌های توالت ایرانی بر اساس نشیمن به چند دسته شامل معمولی، طبی، نیمه طبی تقسیم می‌شوند. هر یک از این توالت‌ها کارایی خاصی داشته و برای خرید آن‌ها قیمت ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. در توالت طبی بسیاری از ایرادات توالت‌های ایرانی برطرف شده و به همین دلیل در سال‌های اخیر مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است. اما از چهار جهت می‌توان توالت ایرانی را مورد بررسی قرار داد.

1.از منظر نوع آبریز یا ریم

به طور کلی از نظر نوع آبریز توالت در سه نوع ریم باز، ریم لس و ریم بسته دسته‌‌بندی می‌شود. در توالت دارای ریم باز، فقط در اطراف خروجی فاضلاب تخلیه صورت می‌گیرد و در توالت دارای ریم بسته تخلیه به صورت کامل و بهتر و از اطراف کاسه توالت انجام می‌شود. جدیدترین نوع کاسه توالت، نوع ریم لس یا بدون ریم است که کاسه توالت به صورت یک تکه بوده و به دلیل اینکه تخلیه از دو طرف آن صورت می‌گیرد می‌تواند مانع از ایجاد باکتری و کثیفی شود.

2.میزان عمق سنگ توالت ایرانی

کاسه توالت ایرانی از لحاظ عمق به سه نوع تخت، گود و نیم گود تقسیم می‌شود که می‌توانید بر حسب گودی مدنظر و میزان مجاز ارتفاع، عمق مناسبی را انتخاب کنید.

3.قابلیت طبی داشتن کاسه توالت

به طور کلی تولید سنگ توالت در دو نوع طبی و غیر طبی تولید می‌شود؛ کاسه توالت طبی در محل قرارگیری پا دارای شیب هستند اگرچه در بعضی منابع به مناسب تر بودن آنها اشاره میکنند اما به هیچ هنوان استاندارد های جهانی را اخذ نمیکنند

از جمله معایب آن میتوان به طور مثال احتمال زمین خوردن افراد از جمله بانوانی که از کفشهای پاشنه بلند استفاده می‌کنند، اشاره کرد .

خرید توالت ایرانی

نکات مهم در نصب توالت ایرانی

برای نصب توالت ایرانی باید نکات مهمی را مدنظر قرار داد تا کاسه توالت عملکرد درستی داشته باشد و بتواند تا سال‌ها دوام و کیفیت خود را حفظ نماید.

  • ضرورت عایق کاری سطح زیر سنگ توالت و لوله‌ها
  • لحاظ کردن فاصله بین دیوار با سنگ توالت به اندازه حداقل سی سانتی‌متر؛ در این صورت هنگام استفاده از توالت فرد به دیوار برخورد نمی‌کند و نصب کاسه توالت نیز آسان‌تر انجام می‌شود. همچنین وجود فاصله اصولی بین سنگ توالت و دیوار باعث می‌شود هنگام نیاز به تعمیر این کار راحت‌تر صورت گیرد.
  • پوشاندن زیر سنگ توالت با ماسه و شن هنگام نصب کاسه توالت برای نصب راحت آن و جلوگیری از شکستن آن؛ زیرا کاسه هایی که از جنس چینی و سرامیک تولید میشوند احتمال شکستگی بسیار بالا و ترک خوردن در طول زمان را دارند اما در کاسه هایی که از جنس استیل تولید می شود به هیچ عنوان دچار شکستگی نمی‌شوند نصب بسیار راحت تر و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار میباشند.
  • در خرید توالت ایرانی به صورت حضوری و یا اینترنتی و قبل از نصب آن باید دقت داشت که سنگ کاملاً سالم بوده و از کیفیت و جنس بدنه آن اطمینان حاصل کنید.

مقایسه توالت ایرانی و توالت فرنگی

در ایران بیشتر منازل توالت ایرانی دارند و بسیاری از افراد در استفاده از توالت ایرانی نسبت به توالت فرنگی راحت‌تر هستند. از این رو تولید و خرید توالت ایرانی بیشتر مورد توجه تولیدکنندگان و استفاده کنندگان قرار گرفته است. هر کدام از توالت‌های ایرانی و فرنگی کارایی و ویژگی‌های و معایب و مزایا خاص خود را دارند و در طرح و مدل‌های مختلفی با استفاده از سنگ‌های خاصی ساخته می‌شوند. برای اینکه در خرید توالت فقط یکبار هزینه نمایید بهتر است از لوازم سرویس بهداشتی با کیفیت و مرغوب و از برندهای معتبر این سرویس‌ها را تهیه کنید.

هر یک از دو نوع توالت فرنگی و ایرانی نسبت به هم مزایا و معایبی دارند که با توجه به شرایط جسمی و سلیقه خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به طور کلی برای افرادی که دچار بیماری‌های زانو درد، پا درد، بیمارهای مفصلی، آرتروز و دیسک هستند یا اینکه سن بالایی دارند استفاده از توالت فرنگی توصیه می‌شود. همچنین کسانی که در قسمت شکم و پایین تنه عمل جراحی انجام داده‌اند نیز بهتر است از توالت فرنگی استفاده کنند.

خرید توالت ایرانی نیز برای افرادی که یبوست یا مشکلات روده و گوارش دارند توصیه می‌شود؛ علاوه بر این استفاده از توالت ایرانی در سرویس بهداشتی‌های اماکن عمومی بهتر از توالت فرنگی است. علت این امر جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قارچی و پوستی در افراد استفاده کننده از این نوع توالت‌ها می‌باشد.

مزایای استفاده و خرید توالت ایرانی

خرید توالت ایرانی و استفاده از آن می‌تواند مزایای بسیاری روی سلامت داشته باشد؛ از جمله مهم‌ترین مزیت‌های توالت‌های ایرانی می‌توان به بهداشتی بودن کاسه توالت، جلوگیری از ابتلا افراد به بیماری‌های گوارشی، قیمت ارزان‌تر نسبت به توالت فرنگی و توالت والهنگ و راحتی در نصب آن اشاره کرد. در مجموعه گلچین که تنها تولید کننده توالت‌های استیل در ایران می‌باشد می‌توانید انواع متنوعی از توالت‌های ایرانی را مشاهده و خریداری کنید. در این سایت اطلاعات کاملی در مورد مشخصات محصولات و قیمت آن‌ها ارائه شده و امکان خرید حضوری و آنلاین برای مشتریان فراهم شده است.

معایب استفاده از توالت ایرانی

به طور اساسی در ایران و کشورهای همسایه استفاده از توالت ایرانی متداول است؛ زیرا مزایای زیادی دارد که در بخش قبلی مقاله به آن‌ها اشاره شد. اما با این وجود این نوع توالت معایبی نیز داشته که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

نشستن برای مدت زمان طولانی می‌تواند موجب ایجاد مشکلاتی در فرد شود؛ برای مثال هنگام استفاده از توالت ایرانی شخص به حالت چمباتمه می‌نشیند که باعث تحریک جوارح داخلی بدن و روده نسبت به تخلیه کامل می‌شود. در این حالت فشار زیادی به مفصل و زانو وارد شده و این فشار را هنگام نشستن و بلند شدن می‌توان به راحتی احساس کرد؛ بنابراین اگر مدت طولانی از این توالت‌ها استفاده شود احتمال ایجاد بیماری‌هایی مثل آرتروز زانو و بیماری‌های مفصلی دو برابر افزایش می‌یابد.

ابتلا به این بیماری‌ها در افرادی که وزن بیشتری دارند نسبت به افراد با وزن کمتر، بالاتر است؛ بنابراین با افزایش وزن میزان فشاری که به زانو وارد می‌شود افزایش می‌یابد. کسانی که به صورت ارثی زمینه ابتلا به این بیماری‌ها را دارند باید کمتر از توالت‌های ایرانی زمینی استفاده نمایند. این افراد برای رفع مشکلات خود می‌توانند استفاده از توالت والهنگ یا توالت فرنگی یا توالت ایرانی طبی را جایگزین توالت ایرانی معمولی کنند.

خرید توالت ایرانی

ویژگی‌های توالت ایرانی

با توجه به آنچه در قسمت‌های قبل مقاله در مورد توالت ایرانی گفتیم متوجه شدیم این توالت‌ها از لحاظ جنس، سیستم آبریز و درجه و سطح کیفیت به انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند. در ادامه به بررسی هر یک از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

1.جنس بدنه توالت

جنس بدنه اکثر مدل‌های کاسه توالت ایرانی از چینی بهداشتی ساخته می‌شود که در بازار به وفور وجود دارد. این نوع چینی معمولا توسط لعاب سفید رنگ پوشیده شده این نوع کاسه ها از قیمت کمتر و همچنین کیفت کمتری برخوردار هستند

از جمله معایب کاسه های چینی:

شکستن و ترک برداشتن در اثر کوچک ترین ضربه

به دلیل آنتی باکتریال نبودن به محل تجمع جرم و باکتری تبدیل می شوند.

در طول زمان و در اثر فرسایش مخصوصا در جاهای پا لعاب روی محصول ازبین می رود.

به خاطر جرم گرفتن در طول زمان بوی نامطبوعی از آنها ساتع می شود.

سیستم آبریز آنها معمولا به نحوی طراحی می شوند که یک شیار دور تا دور کاسه را در بر می گیرد و آن شیار به محل تجمع سوسک و تخم گذاری آنها تبدیل می شود.

همچینین این مدل آبریزگاه در توالت های چینی در مکان  های عمومی متاسفانه به  عنوان جاساز مواد مخدر استفاده می شود.

2.سیستم آبریز اهمیت آن در توالت ایرانی

سیستم آبریز در توالت‌های ایرانی از لحاظ نحوه تخلیه اهمیت زیادی دارد. کاربرد این سیستم کاملاً بستگی به استفاده از سیفون داشته و به سه شکل ریم باز، ریم بسته و ریم لس به بازار عرضه می‌شود. در مدل‌های قدیمی توالت ایرانی می‌توان سیستم آبریز ریم باز را دید؛ این نوع سیستم برای تمیز شدن نیاز به مصرف آب زیادی دارد. همچنین مدل‌های پیشرفته‌تر توالت ایرانی با سیستم ریم بسته است که آب به شکل آبشاری داخل کاسه توالت جریان می‌یابد و آن را تمیز می‌کند. علاوه براین مانع از تجمع حشرات و آلودگی‌ها در سطح سنگ توالت می‌شود.

در نهایت توالت با سیستم ریم لس است که پیشرفته‌تر از دو نوع دیگر توالت ایرانی بوده و عملکرد سیستم تخلیه آن مثل سیستم توربوجت تخلیه در توالت فرنگی می‌باشد. توالت‌های ایرانی با سیستم ریم لس در اطراف کاسه خود کانالی ندارند و از مزیت‌های آن می‌توان به شستشوی کامل و با شدت بالا و جلوگیری از وجود حشرات موذی اشاره کرد.

کدام نوع توالت برای استفاده مناسب است؟

همان طور که گفتیم توالت ایرانی به دو صورت طبی و معمولی تولید می‌شود که نوع معمولی آن در خانه‌های قدیمی وجود دارد؛ ولی در حال حاضر مدل جدیدی از توالت ایرانی طراحی گردیده و وارد بازار شده است که تاثیر زیادی روی حفظ سلامتی بدن دارد. این نوع توالت ایرانی، توالت طبی نام دارد که دارای شیبی است که از وارد شدن فشار زیاد به ستون فقرات و زانو جلوگیری می‌کند و بهترین انتخاب برای افراد مبتلا به مشکلات کمر درد و زانو درد است.

خرید توالت ایرانی

قبل از خرید توالت ایرانی به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید هر نوع توالت والهنگ، فرنگی یا ایرانی باید به نکات مهمی از نظر جنس و کیفیت و مدل آن دقت کرد تا بتوان محصول مناسبی را انتخاب نمود. در این راستا در ادامه به بررسی چند نکته در مورد خرید توالت ایرانی بیان می‌کنیم.

نکته اول: در مورد جنس توالت ایرانی زمینی

در ساخت توالت‌های ایرانی از متریال‌های مختلفی استفاده می‌شود که بیشتر آن‌ها سرامیک یا چینی هستند. البته توالت‌های ایرانی از جنس استیل نیز ساخته شده که اولبن بار توسط آلمان ها طراحی شد که با توجه به ارگونومی بدن انسان بهترین نحوه عملکرد را به ارمغان میاورد.

همچنین کاسه توالت های از جنس استیل آنتی باکتریال بوده و به هیچ عنوان جرم نمیگیرند و محل تجمع سوسک و باکتری نمی شوند.

این کاسه ها به دلیل متریال مصرفی از جنس استیل 316  نگیر مقاومت بسیار بالایی در طول زمان دارد. همچنین در برابر تمام شوینده های اسیدی و  قلیایی مقاوم می باشند.

امروزه این  کاسه ها با تنوع رنگی و جذابیت ظاهری بیشتری که دارند به گزینه مورد توجهی برای خانه های لوکس تبدیل شده اند.

نکته دوم: توجه به ابعاد و اندازه توالت زمینی ایرانی

برای توالت‌های ایرانی ابعاد استانداردی به طول ۶۰ سانتی‌متر و عرض ۴۰ سانتی‌متر تعریف شده است؛ زیرا همه سیستم لوله کشی ساختمان‌ها بر اساس همین استاندارد انجام شده‌اند. از این رو باید هنگام خرید توالت ایرانی به اندازه آن دقت زیادی داشته باشید.

نکته سوم: میزان عمق کاسه توالت ایرانی

توالت‌های ایرانی عمق‌های مختلفی ساخته می‌شوند؛ به طوری که طراحی آن‌ها به شکل تخت یا کم عمق و گود یا عمق‌دار طراحی شده‌اند. در  خرید این نوع توالت‌ها باید دو فاکتور مهم ارتفاع کف سرویس بهداشتی و فضای لازم برای نصب را در انتخاب آن در نظر بگیرید.

نکته چهارم: در مورد آبکاری توالت زمینی ایرانی

نوع آبکاری کاسه توالت و ضخامت آن از دیگر عوامل مهم در خرید توالت ایرانی است؛ زیرا با افزایش ضخامت کیفیت و مقاومت آن بیشتر می‌شود. همچنین هر چه سنگ توالت شفاف‌تر باشد نشان‌دهنده کیفیت و دوام بالای محصول است. اما به طور کل در توالت های از جنس چینی و سرامیک بعد از مدتی استفاده این لعاب از بین رفته و کمرنگ می شود.

خرید توالت ایرانی

جمع‌بندی

توالت ایرانی در انواع طبی و غیر طبی تولید و به بازار عرضه می‌شود جنس سنگ این توالت‌ها از چینی و سرامیک بهداشتی و استیل  است. در این مقاله به طور مفصل در مورد مزایا و معایب توالت ایرانی، انواع توالت ایرانی، مقایسه توالت ایرانی و توالت فرنگی صحبت کردیم و نکات مهمی را برای خرید توالت ایرانی بیان نمودیم.

کاسه توالت طلایی-خرید کاسه توالت طلایی-توالت طلایی-توالت زمینی طلایی-توالت فرنگی طلایی

توالت فرنگی

در میان انواع تجهیزات در سرویس‌های بهداشتی، توالت فرنگی نمونه‌ای از کاربردی‌ترین انواع بوده که می‌تواند مزایای بسیاری برای افراد به همراه داشته باشد. از این رو امروزه یکی از صنایع مورد توجه، در زمینه ساخت مدل‌های مختلف توالت فرنگی هست که با در نظر گرفتن فاکتورهای ساختاری، آمار خرید توالت های فرنگی رو افزایش می دهد. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که برای انتخاب و خرید توالت فرنگی، لازم هست به برخی فاکتورها و پارامترها توجه شود. بنابراین هدف ما در ادامه این مطلب، ارائه توضیحات بیشتر در رابطه با انواع توالت فرنگی، خصوصیات و مزایایی می باشد که توالت‌های فرنگی می‌تواند برای افراد به همراه داشته باشد.

توالت فرنگی

انواع توالت فرنگی

توالت‌های فرنگی با توجه به مولفه‌های مختلف، می‌تواند در انواع متفاوتی تقسیم شوند. این توالت‌ها مدل‌های متفاوتی دارند که در روند شناخت آن ها، پارامترهایی چون انواع سیستم تخلیه، ابعاد و آکس، نحوه نصب و مواردی از این دست مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. با توجه به همین موضوع، چند مورد از این دسته بندی‌ها‌، در ادامه مورد بررسی قرار گرفته شدند:

 

  • دسته‌بندی انواع توالت فرنگی بر اساس ابعاد

با توجه به اینکه ابعاد و آکس به عنوان اولین فاکتور در رابطه با خرید توالت فرنگی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، در میان پارامترهای تقسیم‌ بندی انواع توالت فرنگی، مولفه‌های ارتفاع، ابعاد و آکس رو به عنوان یکی از مولفه‌های مهم مطرح می‌کنند. در واقع این موضوع که توالت فرنگی در فضای سرویس بهداشتی به خوبی جای گیرد، از جمله موثرترین فاکتورهایی هست که می‌توان به افراد در روند خرید توالت فرنگی کمک کند.

از طرفی هم انتخاب توالت فرنگی مناسب، با در نظر گرفتن خود افراد هم صورت می‌گیرد. به طوری که در زمینه انتخاب و خرید توالت فرنگی برای افرادی که مشکلات مربوط به ستون مهره و یا کمردرد دارند، لازم هست ارتفاع مناسبی، بین 40 الی 65 سانتی‌متر، در نظر گرفته شود. به علاوه قد افراد هم می‌تواند در تعریف این ارتفاع موثر واقع شود.

و همچنین در مورد ابعاد باید فضای داخل سرویس بهداشتی را لحاظ کنند. در این مورد، فرم هم می‌تواند از جمله مولفه‌های موثر برای فضاهای مختلف باشد. به طوری که باید در نظر داشته باشید فرم‌های بیضی و مستطیل فضای بیشتری به نسبت انواع دایره اشغال می‌کنند. با این حال استانداردترین فرم مربوط به انواع بیضی هستند.

توالت فرنگی

  • دسته‌بندی انواع توالت فرنگی بر اساس سیستم تخلیه

از دیگر فاکتورهایی که در رابطه با دسته بندی و تعریف انواع توالت فرنگی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، می‌توان به تنوع بر اساس سیستم تخلیه اشاره کرد. حال اگر بخواهیم این مولفه را در قالب فاکتور تعریف انواع توالت‌های فرنگی مطرح کنیم، می‌توانیم چهار سیستم تخلیه را به عنوان انواع توالت های فرنگی بر این اساس معرفی کنیم.

  1. توالت فرنگی با سیستم تخلیه آبشاری

سیستم تخلیه آبشاری که تحت عنوان ریزشی هم معرفی می‌شود، مربوط به انواع قدیمی و اولیه سیستم‌های تخلیه توالت فرنگی می باشد. این سیستم در کنار مزایایی که به سبب فشار زیاد آب دارد، از معایبی چون مصرف زیاد آب و صدای بلند در روند تخلیه هم برخوردار می باشد. البته باید افزود که همین موضوع فشار زیاد آب، به دلیل جلوگیری از گرفتگی مسیرها، در قالب مزیت مطرح می‌شود.

  1. توالت فرنگی با سیستم تخلیه گردابی

سیستم تخلیه گردابی در رابطه با توالت‌های فرنگی، بر خلاف انواع آبشاری، سروصدای چندانی در حین خروج آب ایجاد نمی‌کند و می‌تواند با گردش گرداب مانند آب درون کاسه توالت فرنگی، سبب تمیز شدن هر چه بیشتر توالت شود. با این حال معایبی چون مصرف زیاد آب، در مورد این انواع سیستم‌های تخلیه آب هم وجود دارد. به علاوه با توجه به کند بودن فرایند تخلیه در این سیستم، امکان گرفتگی هم مطرح میباشد.

  1. توالت فرنگی با سیستم تخلیه واترجت

سیستم تخلیه واترجت، با ترکیب شیوه‌های ریزشی و شوتینگ، یک سیستم نوین در روند تخلیه میباشد که به سبب ریزش فشار بالای آب از قسمت‌ لبه‌، می‌تواند در عین عملکرد سریع و پرقدرت، به کاهش مصرف آب کمک کند.

  1. توالت فرنگی با سیستم تخلیه توربوجت

در نهایت باید گفت که بهترین نوع توالت فرنگی بر اساس سیستم تخلیه، به انواع توربوجت نسبت داده می‌شود. این سیستم تخلیه می‌تواند با سازوکارهای ویژه‌ای که دارد، سبب سرعت بالا در کنار سروصدای کمتر شود. به علاوه باید گفت که مهم‌ترین فاکتور در رابطه با سیستم مذکور، مربوط به کاهش هر چه بیشتر مصرف آب است که آن را به یکی از بهترین انواع توالت فرنگی تبدیل کرده است.

 

  • دسته‌بندی انواع توالت فرنگی بر اساس ظاهر

همونطور که پیش‌تر گفته شد، توالت‌های فرنگی در مدل‌ها و فرم‌های مختلفی ساخته می‌شوند؛ با این حال اگر بخواهیم انواع توالت فرنگی را بر اساس ظاهر مطرح کنیم، باید بگوییم که لعاب موثرترین فاکتور تقسیم بندی است. حتما شما هم متوجه درخشش زیاد یا کدر بودن سطح توالت فرنگی‌های مختلف شده‌اید. حتی در برخی موارد ناهمواری‌هایی در ساختار این توالت‌ها مشاهده می‌شود.

تمامی این مسائل به ظاهر و لعابی که برای ساختار توالت فرنگی در نظر گرفته شده، بستگی پیدا می‌کند. برآمدگی‌ها، فرورفتگی، خلل و فرج‌ها، همگی از جمله ایرادهای ساختاری‌ هستند که در سطح توالت فرنگی بی‌کیفیت مشاهده می‌شود. از این رو اگر بحث ظاهر و دوام برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، لازم است نسبت به لعاب و ساختار توالـت فرنگی مد نظرتون توجه ویژه‌ای داشته باشید.

حال موضوع بسیار مهمی که می‌‌توان در مورد ظاهر توالت‌های فرنگی مطرح نمود. مربوط به انواع بسیار مدرن و زیبایی هست که توسط مجموعه گلچین تولید و عرضه می‌شود. توالت‌های استیل همان انواع منحصربه‌فردی هستند که مسئله لعاب و کیفیت لعاب رو برای افراد حل کردند. به علاوه ظاهر متفاوت و زیبایی که توالت‌های استیل به همراه دارند، سبب شده تا فضای سرویس بهداشتی تنوع پیدا کند. مشکی مات، سیلور و طلایی، انواع رنگ‌هایی هستن که در ساختار توالت‌های استیل لحاظ شدند تا افراد بتوانند بر حسب سلیقه‌ای که دارند، انتخاب ایده‌آل خودشوان را داشته باشند.

بنابراین اگر به دنبال تنوع می باشید، انتخاب انواع توالت فرنگی که استیل هستند، می‌تواند به تنوع کمک کند و جذابیت بسیاری داشته باشد. به خصوص که دیگر نیازی به انتخاب‌های تکراری بین رنگ سفید نیست. همچنین باید افزود که توالت‌های استیل از نظر بهداشتی هم می‌توانند تمیزتر باشند. تمامی این موارد سبب شده تا مجموعه گلچین به عنوان تنها تولید کننده توالت‌های استیل در ایران، روزبه‌روز بیشتر مورد توجه افراد قرار بگیرد.

توالت فرنگی

  • دسته‌بندی انواع توالت فرنگی بر اساس نحوه نصب

دیگر فاکتوری که در خصوص انواع توالت فرنگی مطرح می‌شود، مربوط به نحوه نصب آن است. در واقع مدل‌های مختلف توالت فرنگی، به نحوه متفاوتی نصب می‌شوند. با این حال رایج‌ترین انواع مدل‌های توالـت فرنگی، مربوط به سه مدل یک تکه، دو تکه و دیواری می باشد.

انواع یک تکه، همانطور که از نامشان پیداست، به گونه‌ای است که مخزن و کاسه توالت به یکدیگر متصل بوده و مجزا نیستند. این موضوع سبب می‌شود تا از  لحاظ بهداشتی، از کیفیت بالاتری برخوردار باشند. در مقابل در توالت‌های دو تکه، مخزن و کاسه از هم جدا بوده و به طور مجزا مورد نصب قرار می‌گیرند. در حالت کلی، مدل‌های یک تکه و دو تکه، در دسته توالت فرنگی زمینی معرفی می‌شوند.

در مقابل انواع زمینی، انواع دیواری توالت‌های فرنگی مورد بحث قرار می‌گیرد که از لحاظ ظاهری، دارای جذابیت بیشتری بوده و امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار هستند. در ظاهر توالت‌های فرنگی دیواری، مخزن و پایه مشاهده نمی‌شود. در حقیقت به دلیل اتصال به دیوار، مخزن درون دیوار قرار می‌گیرد. به همین دلیل فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کند.

اشغال فضای کم به واسطه جایگذاری مخزن درون دیوار، سبب می‌شود تا امکان نصب و به کارگیری این مدل از توالت‌های فرنگی، در سرویس‌های بهداشتی با فضای کم، تعریف شود. برند گلچین در تولید توالت‌های فرنگی دیواری ، با لحاظ حداکثر کیفیت ممکن، توانسته عملکرده به مراتب بهتری داشته باشد. به علاوه رنگ‌هایی که برای توالت‌های فرنگی ديواری برند گلچین در نظر گرفته شده است، شامل رزگلد، سیلور، طلایی و مشکی مات هستند. مسئله تنوع رنگ در توالت‌های فرنگی این برند سبب شده تا افراد بتوانند با لحاظ کردن محیط، گزینه‌‌های متفاوتی داشته باشند.

جدا از مواردی که تا به اینجا در رابطه با فاکتورهای تقسیم و دسته‌بندی انواع توالت فرنگی مطرح شد، انواع پارامترهای دیگری  وجود دارد که هر کدام به نحوی می‌توانند سبب ایجاد انواع دیگر این توالت‌ها شوند. در هر صورت نکته مهمی که در رابطه با انتخاب و خرید توالت فرنگی مطرح می‌شود، توجه به شرایط افراد و محیط در راستای انتخاب مناسب می باشد.

توالت فرنگی

ویژگی‌های توالت‌های استیل

حال که با انواع توالت‌های فرنگی آشنا شدید، زمان آن رسیده که با ویژگی‌های توالت فرنگی استیل به طور انحصاری آشنایی پیدا کنید. همانطور که گفته شد، توالت‌های استیل از نظر تنوع رنگ، گزینه‌های مختلفی را در اختیار افراد قرار می‌دهند. این توالت‌ها می‌توانند برای سرویس بهداشتی‌ها با محیط‌های مختلف مناسب باشند و ظاهر بهتری را ایجاد کنند. جدا از این بحث، ویژگی‌هایی که می‌توان در رابطه با توالت‌های استیل مطرح نمود، شامل مواردی است که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته شدند:

 

  • با توجه به اینکه استیل به کار رفته در ساختار توالت‌های استیل، از مقاومت بالایی برخوردار هستند، سبب جلوگیری از شکست و آسیب دیدگی در برابر سقوط اجسام و ضربه می‌شوند. از این رو دوام و ماندگاری توالت‌های فرنگی به مراتب بالاتر از انواع توالت‌ فرنگی چینی و سرامیکی خواهد بود.

 

  • کاسه توالت‌های استنلس استیل، جرم نمی‌گیرند و همین مسئله سبب بهداشت بالای آن ها می‌شود. در واقع محیط سرویس بهداشتی به عنوان یک فضای آلوده، جرم بسیاری را می‌تواند در خودش داشته باشد. از این رو در ساخت توالت‌های فرنگی استیل، توجه ویژه‌ای به فاکتور بهداشت شده است.

 

  • ویژگی و فاکتور مثبت دیگری که می‌توان در رابطه با توالت استیل مطرح کرد، مربوط به خصوصیاتی چون ضد لک، ضد سایش و ضد خش بودن این توالت‌ها است. این مسئله سبب شده تا ظاهر توالت‌های فرنگی استیل، همواره سالم و بدون آسیب دیدگی باشند. در مقابل انواع توالت‌های چینی، با گذر زمان ممکن است شفافیت خودشان را از دست بدهند و یا به واسطه ضربه آسیب ببینند. همچنین رسوبات به راحتی بر روی ساختار چینی باقی می‌مانند و بعد از مدتی خودشان را به صورت جرم نشان می‌دهند.

توالت فرنگی

  • عایق کاری بهینه و عدم نشت آب، از خصوصیات دیگری است که در مورد توالت‌های استیل مطرح می‌شود. به علاوه باید افزود که این نوع از توالت‌های فرنگی، به دلیل ساختار استیل بدنه، در برابر انواع شوینده‌ها با خاصیت اسیدی و قلیایی مقاوم هستند. همین موضوع سبب شده تا افراد بتوانند به راحتی و بدون نگرانی نسبت به انتخاب شوینده، تمامی آلودگی‌ها را پاک کنند.

 

مزایای توالـت فرنگی

حتما شما هم تعاریف بسیاری در خصوص مزایای توالت فرنگی شنیده‌اید. در واقع این نوع توالت‌ها به دلیل ساختار صندلی محوری که دارند، می‌توانند برای افراد با شرایط خاص، بهترین انتخاب ممکن باشند. در مقابل، برخی فاکتورهای سلامتی هم در رابطه با افراد مطرح می‌شود که می‌تواند سبب تعریف معایب استفاده از توالـت فرنگی شود.

در حالت کلی، خرید توالت فرنگی با توجه به فرمی که دارد، می‌تواند برای افرادی که مشکلاتی چون آرتروز زانو دارند، انتخاب مناسب‌تری باشد. در مقابل اگه درگیر مشکلات دستگاه گوارشی هستید، بهتر است از انواع ایرانی توالت‌ها استفاده کنید. در نتیجه مزیت مطلق یا عیب مطلق را نمی‌شود به توالت های فرنگی نسبت داد.

با این وجود، نکات مثبتی که در مورد توالت‌های فرنگی مطرح می‌شود، شامل مواردی چون ممانعت از ورود فشار به زانو، کمر و لگن می باشد. از این رو عموما برای افراد مسن که توانایی حرکت شدید و عمیق مفاصل خودشان را ندارن، استفاده از توالت فرنگی توصیه می‌شود. البته خانم‌های باردار هم در دسته افرادی قرار می‌گیرند که لازم است از توالت‌های فرنگی استفاده کنند.

با توجه به اینکه توالت‌های فرنگی بر خلاف انواع ایرانی‌، در ساختار ظاهری خودشان از سرپوش برخوردار هستند، می‌توانند مانع خروج گازهای سمی شوند. به همین دلیل از نظر بهداشتی به مراتب بهتر از انواع توالت‌های ایرانی هستند. این موضوع در روند حفظ سلامت پوست و موی افراد، از اهمیت بالایی برخوردار است و به واسطه ممانعت از خروج بخارها، گازهای سمی و باکتری‌ها، می‌تواند مانع آسیب به پوست و موی افراد شود.

در حالت کلی با توجه به تمامی آنچه که گفته شد، در صورتی که به دنبال خرید توالـت فرنگی هستید، توالت‌های استیل می‌توانند گزینه به مراتب بهتری باشند و عملکرد خوبی را در اختیار شما قرار دهند.

توالت فرنگی

 

والهنگ استیل طلایی در دکوراسیون سرویس بهداشتی چه تاثیری دارد؟

از مهم ترین دغدغه های خانم های خوش سلیقه داشتن توالت کم حجم است. خبر خوب اینکه داشتن دستشویی های کم حجم دیگر رویا نیست! امروزه با تولید والهنگ، شما میتوانید انواع توالت فرنگی دیواری را در سرویس بهداشتی خود داشته باشید. همچنین به راحتی می توانید ابعاد آنها را  متناسب با وزن اعضای خانواده خودتان تنظیم کنید یا حتی ارتفاع آن را با توجه به قد اعضای خانواده تنظیم و سپس نصب کنید.

از طرفی والهنگ جلوه ای خاص به دکوراسیون سرویس بهداشتی می بخشد و به مدد آن فضای بیشتری را در سرویس بهداشتی در اختیار خواهید داشت. همه این موارد سبب شده است که والهنگ در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. در همین راستا امروز قصد داریم بیشتر درباره والهنگ و مزایای نصب آن صحبت کنیم. البته در ادامه این مقاله اشاره ای هم به وال هنگ استیل طلایی و تاثیر آن در دکوراسیون سرویس بهداشتی خواهیم داشت. اگر شما هم یکی از طرفداران این وسیله مدرن هستید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

آشنایی با والهنگ و اجزای آن

اگر بگوییم که والهنگ به عنوان نسل جدیدی از توالت های فرنگی است، بیراه نگفته ایم. اگر کمی با زبان انگلیسی آشنای داشته باشید حتما به راحتی حدس خواهید زد که معنی WALL- HUNG چیست. این اصطلاح برای توالت فرنگی هایی که قابلیت نصب روی دیوار دارند به کار برده می شود. زمانی که وال هنگ روی دیوار نصب می شود، فلاش تانک هم به شکل توکار در درون دیوار نصب می گردد. در نهایت شما فقط اهرم تخلیه را می بینید. این امر سبب می شود تا زیبایی خاصی در سرویس بهداشتی نمایان شود. البته علاوه بر زیبایی مزیت های دیگری هم دارد که در ادامه به آن اشاره ای خواهیم داشت.

 

والهنگ

مزیت های استفاده از والهنگ

حال که با والهنگ آشنا شدیم بهتر است اطلاعاتی را درباره مزیت های نصب آن کسب کنید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا دید بهتری را در زمان خرید والهنگ داشته باشید.

از مهم ترین فواید وال هنگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

استحکام و مقاومت زیادی دارد

در حقیقت برای تجهیزات و توالت های معمولی از پایه هایی با استحکام متوسط استفاده می شود این در حالی است که سرویس های بهداشتی وال هنگ از تمام دیوار به عنوان تکیه گاه کمک می گیرد و این موضوع دلیل محکمی است تا وال هنگ در برابر ضربه مقاوم باشد.

والهنگ فضای کمتری را اشغال می کند

اگر یادتان باشد قبلا اشاره ای به این موضوع داشتیم. برای اینکه این مسئله را بهتر درک کنید می خواهیم به مقایسه توالت فرنگی عادی و توکار بپردازیم. در نوع معمولی پایه مربوط توالت فرنگی و فلاش تانک فضای زیادی از سرویس بهداشتی را اشغال می کند؛ اما در نوع توکار تنها شما کاسه توالت فرنگی را مشاهده می کند. حال اگر همه تجهیزات یک سرویس بهداشتی به شکل وال هنگ نصب شود، چه اتفاقی می افتد؟ پر واضح است که از شلوغی و بی نظمی فضای سرویس بهداشتی جلوگیری می شود.

از آلودگی صوتی جلوگیری می شود

زمانی که از توالت فرنگی توکار استفاده می کنید دیگر درد سر تولید صدای زیاد در زمان استفاده از سرویس های بهداشتی را نخواهید داشت. به عبارتی زمانی که از سیفون توالت فرنگی استفاده می کنید صدای زیادی تولید می شود این در حالی است که در توالت والهنگ به علت وجود فلاش تانک و لوله های آب در درون دیوار،  صدای کمتری در زمان پخش آب ایجاد می شود.

نظافت آسانی دارد

یکی از دغدغه های خانم ها تمیز کردن و نظافت سرویس بهداشتی است. من خودم به این موضوع معتقد هستم که سلیقه یک خانم را می توان از نحوه نگهداری سرویس بهداشتی به آسانی حدس زد. خبر خوب اینکه در سرویس بهداشتی هایی که تجهیزات وال هنگ به کار برده شده کار نظافت دستشویی را می توانید در کوتاه ترین زمان انجام دهید؛ زیرا این نوع تجهیزات از پایه و هرگونه وسایل اضافی برخوردار نیستند. این امر از انجام کارهای اضافی جهت تمیزی دستشویی جلوگیری می کند.

 

والهنگ

 

امکان تنظیم ارتفاع وجود دارد.

در زمان نصب توالت فرنگی و تجهیزات دیگر سرویس بهداشتی عادی، از پایه ای ثابت استفاده می شود. این ارتفاع از قبل تعیین شده است حال آنکه نمونه های والهنگ را می توانید به آسانی و آنطور که راحت هستید، تنظیم کنید.

در مصرف آب صرفه جویی می شود.

یکی از مزیت های مهم سرویس های بهداشتی والهنگ صرفه جویی آب و در نتیجه کاهش هزینه های قبوض است. در این تجهیزات تکنولوژی های خاصی تعبیه شده است که می توانند مصرف آب را تا حدود سی درصد کاهش دهند. دقت کنید که این مسئله به وال هنگ بودن سرویس بهداشتی مربوط نیست بلکه به علت پیشرفته بودن شیرهای آب و سیفون های موجود در این تجهیزات از این مزیت مهم برخوردار هستند.

چرا والهنگ استیل طلایی…!

حال که با اهمیت والهنگ آشنا شدیم بهتر است به این سوال هم پاسخ دهیم، اینکه کدام جنس برای ابزار آلات والهنگ ایده آل تر است. جنس استیل به عنوان جنس مرغوب نسبت به نمونه های دیگر پیشنهاد می شود. استیل از مواد مهمی است که در صنایع مختلفی از جمله لوازم خانگی، خودروسازی، محصولات ساختمانی، کشتی سازی و حتی پزشکی کاربرد گسترده ای دارد. این ماده از سنگ آهن و قراضه آهن ساخته می شود.

استیل یکی از همه کاره ترین و با ارزش ترین مواد جهان است. این ماده نه تنها از استحکام بالایی برخوردار است، بلکه براق و زیبا هم به نظر می رسد. اگر مطمئن نیستید چه جنسی را برای سرویس بهداشتی وال هنگ خود انتخاب کنید؟ به شش مورد از بهترین مزایای استیل که در ادامه ذکر شده توجه کنید:

1.مقاومت در برابر خوردگی

استیل ها مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند. به عبارتی والهنگ جنس استیل، می تواند در برابر خوردگی که عواملی مانند اسیدها، محلول های قلیایی و محیط های حاوی کلرید زمینه ساز آن هستند، مقاومت کند.

2.مقاومت بالا در برابر دمای زیاد یا کم

اگر والهنگ موجود در سرویس بهداشتی از جنس استیل مرغوب باشد به آسانی میتواند در برابر پوسته پوسته شدن مقاومت کند و در دماهای بسیار بالا یا پایین استحکام بالایی را از خود نشان دهد.

3.سهولت ساخت

اکثر استیل ها را می توان به راحتی برش داد، جوش داد، شکل داد، ماشین کاری کرد و ساخت. اینکه ساخت تجهیزاتی مانند دستشویی فرنگی استیل آسان باشد در هزینه های مربوط به ساخت صرفه جویی می کند. در نهایت این محصول نسبت به جنس های دیگر ارزان تر به فروش می رسد.

4.جاذبه زیبایی شناسی در دکوراسیون

استیل در بسیاری از سطوح مختلف موجود است. به راحتی و به سادگی نگهداری می شود؛ و در عین حال از ظاهری زیبا برخوردار است. در سرویس بهداشتی با ابزارهای وال هنگ نیازی به برق انداختن و تمیز کاری اضافی نخواهید داشت زیرا این محصولات به خودی خود براق و چشم گیر هستند.

والهنگ توالت والهنگ وال هنگ والهنگ چیست

5.خاصیت بهداشتی

تمیز دیده شدن استیل آن را به اولین انتخاب در بیمارستان ها، آشپزخانه ها، تجهیزات فرآوری مواد غذایی و دارویی تبدیل می کند. سرویس بهداشتی هم از این قاعده مستثنا نیست و وال هنگ همواره قابلیت تمیز دیده شدن را دارد.

6.محبوبیت جهانی

فولاد ضد زنگ یک ماده بادوام و با نگهداری آسان است. همچنین استیل از محبوبیت جهانی برخوردار است و  ممکن است به این علت باشد که  هزینه ای که برای تولید آن پرداخت می شود کاملا مقرون به صرفه است. همچنین مواد اولیه برای ساخت آن ( سنگ آهن و قراضه) در دسترس است.

7.صد در صد قابل بازیافت

استیل عملکرد محیطی بسیار خوبی دارد و می تواند یک چرخه عمر تقریباً بی پایان را با قابلیت بازیافت 100٪ ارائه دهد. تجهیزات استیل در پایان عمر مفید خود به ندرت تبدیل به زباله می شوند. به طوری که بدون کاهش قابل توجه کیفیت مواد، تغییر کاربری داده می شود و امروزه حداقل 60٪ از استیل جدید از مواد بازیافتی ساخته شده است.

و اما والهنگ با رنگ طلایی…

طلایی، رنگ شگفت انگیزی است که به شما کمک می کند تا به راحتی حمام خود را زیباتر و شیک تر کنید. این رنگ در علم فنگ شویی به عنوان نماد انرژی، پول و ثروت شناخته شده است. اگر می خواهید یک فضای مجلل به سرویس بهداشتی خود ببخشید می توانید از رنگ طلایی برای تجهیزات وال هنگ خود استفاده کنید. رنگ های سفید و سیاه میتوانند مکمل خوبی برای جلوگیری از یکنواخت شدن رنگ طلایی در سرویس بهداشتی باشند.

هدف اصلی تولید وال هنگ استیل طلایی افزودن جذابیت بصری به سرویس بهداشتی است. این رنگ هم به اندازه کافی روشن است که بتوانید کثیفی های موجود در والهنگ را به آسانی تشخیص دهید و هم به اندازه کافی تیره است تا لک ها و کثیفی ها در فضای سرویس بهداشتی جلب توجه نکنند. در یک کلام والهنگ استیل طلایی در عین زیبایی از کاربری مطلوبی هم برخوردار است.

والهنگ توالت والهنگ وال هنگ والهنگ چیست

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم به بررسی والهنگ در سرویس بهداشتی بپردازیم و در همین راستا مزیت های این محصول را هم بررسی کردیم برای مثال دانستیم که به کارگیری والهنگ در سرویس بهداشتی علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به محیط می بخشد بلکه فضای کمتری را هم اشغال می کند. البته یکی از نکات اساسی هم در زمان انتخاب والهنگ توجه به جنس آن است. والهنگ استیل طلایی یک انتخاب عالی برای کسانی که به زیبایی، کیفیت و قیمت اهمیت می دهند، است.

در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه والهنگ می توانید در بخش دیدگاه مطرح کنید یا حتی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

چیزهایی که باید درباره ی رستوران توالت مدرن بدانید

تا حالا فکر کردید که بهترین تم برای رستوران چیست؟ در مورد انتخاب یکی از غیر متعارف ترین و در عین حال مؤثرترین تم ها، رستوران توالت مدرن ، نظرتون چیه؟ شاید عده ای استدلال کنند که این تم مناسب برای یک رستوران نیست، تمی که باعث موفقیت  یک رستوان شد.

صاحبان این رستوران‌ها فکر می‌کردند، چون همه غذاها به توالت می روند، منطقی است که آنها نیز همین کار را انجام دهند، نوعی چرخه کارمایی. اما این تم باید به گونه ای اجرا شود که فراتر از انتظارات رستوران های مدرن باشد.

یکی از مزیت های رستوران های تم دار این است که سخت فراموش می شوند. داشتن تم در رستوران تجربه ای به یاد ماندنی را تضمین می کند. مفهوم و ظاهری دارد که باعث می شود افراد احساس کنند یک شب به یاد ماندنی را سپری می کنند.

به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، آگاهی از برند را افزایش می دهد و مشتریان جدیدی را به دنبال می آورد.

توالت مدرن توالت فرنگی توالت ایرانی توالت فرنگی دیواری توالت فرنگی قیمت توالت فرنگی توکار توالت فرنگی وال هنگ توالت فرنگی ارزان قیمت توالت فرنگی خرید توالت فرنگی

تم توالت مدرن برای رستوران شما

اولین گروه رستورانی که این تم را اجرا کرد ، رستوران MARTON در تایوان است. در حالی که کشورهای آسیایی دیگری مانند ژاپن به خاطر غذاها و تم های غیر این به جهان شناخته شده اند، اما تایوان ناامید نشد.

داستان توالت” از زمانی شروع شد که یکی از تیم آنها مانگای دکتر اسلامپ را در توالت خواند. بله، این ایده در توالت ایجاد شد. ابتدا، شروع به سرو یک بستنی شکلاتی بزرگ در ظرفی به شکل توالت کردند.

رویکرد طنز آنها به موفقیت بزرگی تبدیل شد. آنها پس از برنامه ریزی دقیق و بررسی، تصمیم گرفتند اولین قدم را به سوی آن بردارند و تم جسورانه را به رستوران خود بیاورند.

پس از افتتاح، این رستوران به دلیل طراحی جالب خود در تایوان سر و صدای زیادی به پا کرد. رستوران اغلب توسط افرادی کنجکاو بازدید می شد تا در مورد آنچه می فروشند اطلاع یابند. به محض ورود، تیم ادعا کرد که مهمانان پس از درک مفهوم، لبخندی بر لب داشتند.

در چند سال گذشته، آنها با ایده‌های جدید و مداوم و بهبود ایده‌های موجود، از تهیه بستنی به رستورانی کامل با شعبه هایی در کل تایوان تبدیل شده‌اند. فروشگاه ها نیز طرفداران وفاداری را پیدا کرده اند.

تقریباً هر توریستی که از تایوان بازدید می کند، بازدید از رستوران را به لیست کارهای خود اضافه کرده است. این چیزی است که تم های رستوران را بسیار جذاب می کند. هنوز هم این امکان برای شما وجود دارد که با حفظ تم خود، علاقه تجاری خود را گسترش دهید.

توالت مدرن توالت فرنگی توالت ایرانی توالت فرنگی دیواری توالت فرنگی قیمت توالت فرنگی توکار توالت فرنگی وال هنگ توالت فرنگی ارزان قیمت توالت فرنگی خرید توالت فرنگی

 

آیتم های منو

حتما به این موضوع فکر کنید اگر تم توالت مدرن را در رستوران خود قرار داده اید، به این معنی نیست که طعم آن را دوست دارد. عقل خود را به کار گیرید و مبتکر باشید.

طعم ها باید همچنان عالی باشند. به این فکر کنید که چگونه غذا را سرو می‌کنید و چگونه آن را به مشتریان می‌دهید تا تم شما دیده شود.

می‌توانید سوپ‌هایتان را در ظرف هایی به‌شکل توالت سرو کنید، بستنی‌های نرم با طعم شکلاتی را در یک کاسه پلاستیکی به شکل توالت اسکوات ارائه کنید. شکل بستنی می تواند شبیه شکلک های کلاسیک “مدفوع” باشد که می تواند برای مشتریان شما لذت بخش باشد.

تا حد امکان از ظروفی استفاده کنید که می تواند با موضوع دلخواه شما مرتبط باشد. کاسه توالت های کوچک برای وعده های غذایی، ظروف وان حمام برای پاستا، و ظرف ادرار پلاستیکی برای نوشیدنی مناسب است. اگر فکر می کنید هنوز کمبودی دارد، می توانید تامین کنندگان ابزار رستوران را بررسی کنید که چه چیز دیگری می توانید برای رستوران خود استفاده کنید.

باید مطمئن شوید که ارائه شما به اندازه کافی سرگرم کننده است که مهمانان شما تحت تأثیر تصورات از پیش تعیین شده آنها در مورد غذا خوردن در بیرون از توالت قرار نگیرند. برای آنها مهم است که واقعاً از تجربه غذا و غذا خوردن خود لذت ببرند.

از یادآوری به مشتریان خود غافل نشوید که همه ظروف غذاخوری شما تمیز هستند!

طراحی داخلی رستوران

البته فضای داخلی برای اجرای تم توالت مدرن بسیار مهم است. شاید بررسی کنید که آیا رستوران دیگری با تم مشابه وجود دارد یا خیر. این به شما کمک می کند تا درک بهتری از نحوه اعمال تم در طراحی داخلی خود داشته باشید.

در ورودی خود، می توانید تابلوهای توالت را قرار دهید تا میز را به مهمانان خود نشان دهید که دارای توالت های واقعی به عنوان صندلی هستند. توالت های اکریلیک تزئین شده با طرح های انتخابی شما می توانند برای پذیرایی از مشتریان در هنگام صرف غذا استفاده شوند. میزهای ساخته شده از رویه های شیشه ای که بر روی وان های حمام نصب شده اند به عنوان میز برای سرو غذا هستند.

هر ظرف با دقت درست می شود و با یک زیبایی شناسی عمداً نامرتب طراحی می شود و در ظروف غذاخوری با تم توالت سرو می شود. حتی حمام ها نیز باید مطابق با تم شما طراحی شوند.

همچنین، اگر کمی شوخ طبعی داشته باشید و ابزار معمولی آشپزخانه  را به توالت بیاورید، سرگرم کننده است. تا زمانی که قابل اجرا باشد و عملکرد خود را حفظ کند، می توانید هر کاری را در فضای داخلی خود انجام دهید.

این تم رستوران تمی نیست که شما به سادگی یک ژانر را انتخاب کنید. مطمئن شوید که موسیقی را سرگرم کننده و برای عموم جذاب نگه دارید. شما باید مطمئن شوید که مشتریان شما می توانند با موسیقی کاملا از تجربه خود لذت ببرند.

 

توالت مدرن توالت فرنگی توالت ایرانی توالت فرنگی دیواری توالت فرنگی قیمت توالت فرنگی توکار توالت فرنگی وال هنگ توالت فرنگی ارزان قیمت توالت فرنگی خرید توالت فرنگی

 

رستوران‌های تم دار

رستوران‌های تم دار در رسانه‌های اجتماعی خوب عمل می کنند، که راهی موثر برای گسترش آگاهی از برند است. دیدن نوع عکس فوق‌الذکر که تجربه‌ای سرگرم‌کننده را منتقل می‌کند، در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مورد استفاده مهمانان ما غیرمعمول نیست.

با تمی اینگونه، می توانید تعداد  زیادی دنبال کننده را در سایت های اصلی رسانه های اجتماعی جذب کنید. چون میهمانان از موضوع سرگرم، مجذوب و خوشحال می شوند و تصمیم می گیرند آن را از طریق پست های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، آنها به حامیان برند تبدیل می شوند.

طرفداران برند تأثیر زیادی بر دنبال کنندگان خود دارند. 92 درصد از مصرف کنندگان به حامیان برند بیش از تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی اعتماد دارند. در رسانه‌های اجتماعی، طرفداران برند رستوران نه تنها نظرات خود را به اشتراک می‌گذارند، بلکه پیشنهادات زمانی محدودی را نیز به اشتراک می‌گذارند، که مردم را تشویق می‌کند از رستوران‌ها بازدید کنند.